† † † † † † † Let's kill tonight † † † † † † †

tiistai 14. lokakuuta 2014

Onni, tuo maailman vaikein asia.


Moikka taas. 

Nyt ei oo viimeaikoina ollut motia yhtään mihinkään, heti kun aloitin työt niin en oo jaksanut/ehtinyt edes treenata. Syömisetkin on mennyt vähän niin ja näin, pelkkää leipää, kahvia ja nuudeleita viimeiset kolme viikkoa. Alkaa jo pikkuhiljaa tuntua, jatkuvasti helvetin heikko olo.. 
Mulla alkoi syysloma vasta tänään, ja aionkin nyt vaan levätä koska oon niin poikki. Koulu on helvetin rankkaa ja mulla ei oikeesti kestä hermo kun ollaan suurkeittiöllä..








Käytiin tässä Miran kanssa yks päivä Ideaparkissa, josta lähti mukaan tällaset paidat.. vaikka oikeesti oli tarkoitus ostaa pelkkä luomiväri. Sit tilasin kanssa uudet kengät (jotka näkyy tos ylemmässä kuvassa), neuleen, juoksuhousut, legginsit, ja farkut (y) 






Ja mun viimepäivät on näyttänyt suurinpiirtein tältä, mitä nyt töiltä ja koululta ehtii.
Tilasin kans uusia napakoruja, ja tuunasin paria vanhaa paitaa istuvimmaksi, tossa alhaalla yksi esimerkki. Ennen se oli siis sellanen  jäätävä teltta, joka ylettyi about puolireiteen asti.. 



Mun mielialat vaihtelee siis ihan kokoajan, välillä oon kauheen alakuloinen kun taas parin minuutin päästä on semmonen jou rave fiilis, en ymmärrä mistä johtuu.. ja kokoajan kauhee läheisyydenkaipuu. Lisäks mulle on tullut melkein joka päivä paniikkikohtauksia, ihan pienistäkin asioista tai sit kokonaan ilman mitään syytä. En pysty keskittyä oikeen mihinkään, mut yritän kokoajan parhaani jotta saisin kaiken taas tasapainoon :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti